KALİTE POLİTİKASI

    Üyelerimize, tabi olduğumuz yasa ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, eğitimli    personelimiz ve modern iletişim araçlarımız vasıtasıyla
    beklentilerini karşılayacak kaliteli hizmetler sunmak, Kalitemizi sürekli iyileştirerek, sürekli öğrenen, gelişen ve iyileşen bir yapıya sahip olmak,
    Hizmette doğruluğu, tarafsızlığı ve hızlılığı temel prensip olarak almak, Üyelerimiz ve halkımızla ilişkilerimizde etkili iletişim, verimli hizmet, katılımcı davranış ve ekip çalışması anlayışlarına önem vermek, Prensiplerinden oluşmaktadır.
   
İLKE VE DEĞERLERİMİZ

Paydaşlarımızın memnuniyeti 
Ekip çalışması
Yenilikçi ve gelişime açık
Katılımcı yönetim anlayışı
Toplumsal sorumluluk
Etkin iletişim
Karşılıklı güven ve saygı
    

Kayso Gündem
Facebook
Twitter
İnstagram
İstatistikler