YENİ NESİL MARKALAŞMA VE MARKA DEĞERİ EĞİTİMİ

31 Mart 2022

Sayın Üyemiz,

TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi’nden(ETÜ-SEM) alınan yazıda; TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi (TOBB ETÜ-SEM) faaliyete geçtiği 2006 yılından beri, başta TOBB ve Oda/Borsalar olmak üzere, iş dünyasına yönelik eğitimler ve danışmanlık hizmetleri sunduğu, merkezin faaliyete geçtiği günden beri Türkiye’nin dört bir yanında gerçekleştirdiği 1.000’den fazla eğitimle yaklaşık 90.000 kişiyi belgelendirildiği, ayrıca toplam 14.229 kişi asenkron eğitimlere katıldığı belirtilmiştir.

“Yeni Nesil Markalaşma ve Marka Değeri Eğitimi” TOBB ETÜ-SEM eğitim portföyüne 2022 yılında eklenmiştir. Eğitim; günümüz dünyasında marka oluşturmanın, marka yönetmenin ve bu varlığı dijital dünyaya taşımanın gereklerini, süreçlerini ve geleceğini, marka değerlemesi ve getirisini; yalın ve güncel örneklerle aktarmak, markalaşmanın finansal getirilerini kavramak amacıyla tasarlanmıştır. Teknik ve soyut kavramlardan uzak, gerçek vakalar, güncel trendler ve tüketici analiz raporlarıyla oluşturulan eğitimde gerçekçi ve uygulanabilir bilgiler verileceği hususunu,

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,

Ek: Yeni Nesil Markalaşma ve Marka Değeri Eğitim detayları için tıklayınız..

Paylaş

Kayso Gündem
Facebook
Twitter
İnstagram
İstatistikler
Üye Firmalarımız