TİCARET MÜŞAVİRLERİ İLE ELEKTRONİK SOHBETLER- SİNGAPUR VE JAPONYA
18 Eylül 2020
Sayın Üyemiz,
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nden Odamıza intikal eden yazıda; 22 Eylül 2020 Salı günü 10:00-11:30 saatleri arasında Singapur'da görev yapmakta olan Ticaret Bakanlığı temsilcileri, 24 Eylül 2020 Perşembe günü 10:00-11:30 saatlerinde ise Japonya'da görev yapmakta olan Ticaret temsilcileri ve bu ülkelerde iş yapmakta olan iş insanlarımızın konuşmacı olarak katılarak tecrübelerini paylaşılacağı e-sohbet toplantılarının gerçekleştirileceği bildirilmiştir.
Toplantıların programı ve toplantıya katılmak için gerekli linkler ekte yer almaktadır.
Bilgilerinize sunarız,
Saygılarımızla,