TİCARET MÜŞAVİRLERİ İLE ELEKTRONİK SOHBETLER- SİNGAPUR VE JAPONYA

18 Eylül 2020

Sayın Üyemiz,

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nden Odamıza intikal eden yazıda; 22 Eylül 2020 Salı günü 10:00-11:30 saatleri arasında Singapur'da görev yapmakta olan Ticaret Bakanlığı temsilcileri, 24 Eylül 2020 Perşembe günü 10:00-11:30 saatlerinde ise Japonya'da görev yapmakta olan Ticaret temsilcileri ve bu ülkelerde iş yapmakta olan iş insanlarımızın konuşmacı olarak katılarak tecrübelerini paylaşılacağı e-sohbet toplantılarının gerçekleştirileceği bildirilmiştir.

Toplantıların programı ve toplantıya katılmak için gerekli linkler ekte yer almaktadır.

Bilgilerinize sunarız,


Saygılarımızla,

İlgili Dökümanlar

Döküman Adı Dökümanı Aç Dökümanı İndir
Singapur-Japonya Sohbet Toplantısı Linkleri

Paylaş

Kayso Gündem
Facebook
Twitter
İnstagram
İstatistikler